Ruda!

Nu tänkte jag blogga igen!!;)
Ja dagen blev så här:
Efter skolan gick man upp och la sig i soffan och lyssnade iggenom 1D skivan två gånger och sen var klockan så mkt så man gick ner och satte sig vid TV:n för inte man vill ju inte missa Grey's Anatomy!!!


Sen kom pappa hem från oskarshamn(han hade hämtat Fredrik) och sa att vi skulle åka till genrepet på ruda revyn så jag sprang upp till mitt rum och hämtade min mobil sen åkte jag med pappa till ruda!!;)


Men märker just nu att man har träningsvärk i bröstmusklen  efter att ha kört bröstpressen:/


Just nu sitter man och lyssnar på musik och skriver med endel folk på fb ;P

Blir en riktgit gammal bild idag ;)





Puss!


Kommentarer
Postat av: jenny thunberg

naaw så söta :)

2012-01-21 @ 21:38:41
URL: http://jennythunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0