Home!!

Nu har man kommit hem från en riktgit bra skoldag!
Men läxor komemr man ju aldrig undan!!!!-_-

Läxa:25 glosor på engelskan:O:O



Idag ska jag följa med Sis Jenny in till Ronja för ronja ska fixa jenny en header till jennys blogg som jag hjölpte henne med igår på kvällen ;P
 
Mer vad som händer idag/ikväll är duschen och så klart Grey's Anatomy;)




BTW...Var inne och kollade på aftonbladet idag(något nytt jag fått för mig jag ska göra varje dag)
och när jag scrollade ner så var det en rubrik där det stod:Han begravde sju människor i sin egna trädgård!!.....
Kanske inte så allvarligt men jag tyckte det lät riktigt sjukt asså...
Så ajg tryckte på den länken och då stod det:

Micael Dahlén kände hur rädslan kom smygande.

Kannibalen gick strax bakom honom och när han var helt nära lutade han sig fram och viskade tyst i svenskens öra:

– Var lugn. Jag ska inte döda dig

OMG?! Skulle fan bli skiträdd?!?!


Nu ska jag fortsätta med att kolla min Facebook och min dayvievs ;)


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0