Go Girl!

Tänkte göra ett litet kort inlägg nu på morgonen ;)

Idag när klockan ringde vågade jag inget annat än att gå upp för jag vill ju inte riskera att vakna vid åtta denhär gången;)

Om jag inte sagt/skrivit det så tänkte jag vila lite och gå upp när Linda gick upp men sen kom det fram att hon var ledig och jag hade råkat somna om igen så jag vaknar halv ÅTTA och tror att klockan är halv sju(inte så smart när man precis vaknat;)) så jag går ner och plattar håret och sen av ren reflex kollar jag på klockan när jag ska äta frukost och då är klockan tio i åtta.....Snacka om panik!!!!

Jag sprang ut i hallen och skyndade på mig med jackan och gick/sprang ut och började gå till bussen...
Så ingen frukost till mig var det där:(

Men var inte så farligt hungrig så klarade mig till lunchen i skolan men det kunde ju gott bättre om det var riktigt god mat i skolan ;);)

Ja idag ska jag följa med ronja till tegel men vi har inte pratat om bussen än så vet inte när vi ska dit xD

Får prata med henne om bussen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0