For Your Entertainment!

Helt vanlig dag idag då förutom att när vi ska gå till stationen och ta tåget hem så får jag ett sms från Jenny som säger att det är i kalmar med Linda för hon har brutit sin handled:O:O:O:O

min första tanke var faktsikt att det det var tur att det inte var mig dem var med i kalmar(brukar vara jag som gör mig illa)
Sen fort efter kommer tanken:
Hur länge ska linda vara borta? :O:(:(

När jag hade brutit min arm fick jag sova över på sjukhuset men hoppas att Linda inte ska det för om Linda ska sova över på sjukhuset blir det sååå ensamt på övervåningen :'(


Sitter och lyssnar på msuik och såklart rycker pappa upp ytterdörren så jag hoppar till och blir rädd..... 






Dagens outfit;)



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0