Be the light

Idag har det varit en riktigt chill dag! :p

När man vaknade åt man lite frukost och sen gick man upp och la sig och tittade på Harry Potter och halvblodsprinsen (såg dock inte hela) för helt plötsligt fick jag för mig att städa rummet så jag stänger av filmen och sätter igång One direction skivan och hämtar städsakerna ;D


Sen åkte man emd mamma och pappa till högsby och köpte nya ljusstakar till mitt rum:P
I högsby fick jag med mig en Frida tidning hem med så jag fick en till One direction affisch som ska upp på gaderobsdörren ;)

Blev inget fagerhult för mig idag pga av den där försenade snön...-_-


Nu blir det familjemys med glass och ostkaka(äter inte ostkakan)  sen blir det att hoppa in i duschen sen lägga sig och kolla klart på Harry Potter filmen ;)


Bild på mina nya ljusstakar






Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0