Awkward

Hallo all!
Eftersom man ska hjälpa till med att dela ut program när det är föreställningar (Ruda Revyn)
så var jag och tog bilder med alla andra som ska hjälpa till,sen blev det att läsa lite läxa som vi har tills imon då ,efter det då så var jag såååå trött så jag gick och la mig vid tv och där fanns det inget att titta på så jag tittade vad det var på MTV och där var det maraton på Awkward så jag tänkte jag kan väl kolla om det är bra och det slutade med att jag låg fraför tv:n från klockan halv tre till kvar över sex(A):)

Så nu har jag ett till program att titta efter ;)





Blev på han eftersom han är med i Awkward och var snyggast av killarna i Awkward;)




Puss&Kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0